مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:

ظرفیت رسانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش دنبال کند 

سرهنگ «شکیب‌فرد» با اشاره به در پیش بودن برگزاری کنگره ۲۳ هزار شهید استان اصفهان، گفت: ظرفیت رسانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش دنبال کند.
کد خبر: ۶۸۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ - 10September 2024

ظرفیت رسانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش دنبال کند به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محسن شکیب‌فرد» مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی ترویج فرهنگ دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار داشت: امسال کنگره ۲۳ هزار شهید استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کنگره حداقل ظرفیت تولید ۲۳ هزار محصول رسانه‌ای در قالب خبر، عکس، گزارش، کلیپ، انواع موشن‌ها، عکس نوشت و امثال آن را داراست.

شکیب‌فرد خاطر نشان کرد: لازم است با بهره‌گیری از ظرفیت همه رسانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیبن‌ ارزش‌های دفاع مقدس در این مسیر حرکت کنیم.

وی ادامه داد: قطعا تولید هر محصول رسانه‌ای که موجب تقویت ایمان و باور یک نیروی انقلابی یا جذب یک نفر به مسیر ارزشهای دینی و انقلاب شود، اجر و پاداش اخروی را به همراه دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان خاطر نشان کرد: این سازمان آماده تسهیل‌گری و ارتباط بین همه رسانه‌ها با سایر کمیته های ۲۱ گانه کنگره ملی شهدای استان، از جمله کمیته حفظ و نشر آثار سپاه و کمیته تولید آثار ارزشمند و فاخر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار